"Žaibo Rato" klubo forumas

OPEL automobilių gerbėjai
Dabar yra 2017-05-26 12:23

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Forumo taisyklės


Prieš kurdami naują temą/pranešimą, susipažinkite su forumo taisyklėmis



Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: 2016-06-13 09:04 
Atsijungęs
Forumo moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-01-10 23:10
Pranešimai: 1684
Miestas: Vilnius
ssiggitas rašė:
Forume randu temu susijusiu su sia problema, bet niekur nerandu tiksliaus aprasymo kas gali buti.

variklio senatvė su iš to išplaukiančiais padariniais :)

_________________
VECTRA C V6 3.0 CDTI APD - papiktinta by rcl123 motociklas 50 km/h greičiu nevažiuoja - pasirodo, V6 irgi :DDDD
ZAFIRA B 1.9CDTI-APD-365NM-129KW ; >ZAFIRA 2002 2.0DTI ex
- remapinu OPEL dyzelinius variklius (2.2 DTI taip pat) bei atlieku kitus programinius darbus --->>>
- tel. nr: 8605 76568 ( iki 20 val )


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2016-07-17 20:07 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2014-08-28 10:21
Pranešimai: 14
Sveiki, beda su oru kuro sistemoje, vectra b 2.2dti. Slangutes ir sujungimai pakeisti i naujus, idetas ww filtras[bus dedamas atgal orginalas kai uzhermetinsiu fiskiu sujungimus del visa ko, nes ne per ten gaudo ora]. Dabar gryztama slangute atjungta nuo siurblio ir imerkta i bambali,ant siurblio uzmauta irgi slangute ir uzglusinta, gryztamas kuras subega i bambali ir kuriasi neblogai visada, tai kur ieskoti bedu? Kurso siurblyje atgalinis vostuvas parejas ir salnikeliai sudideveje? Pakeitus salnikelius kurtusi gerai?
Aciu uz atsakymus :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2016-09-17 21:06 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-23 08:48
Pranešimai: 1651
-Atjungti ir i bambali merkti abratkiu neverta. i siurblio puse gali uzglusinti bet iseinancios is purkstuku dalies ne. Jei paliksi ja atvira tai per ten oras vistiek papuola per purkstukus, ju traversus ir tada kuras vistiek seda. Sitai as patikrinau su savo auto kai eksperimentavau. Kuro filtras (korpusas ir jungtys), purkstuku salnykeliai, trisakiai su zarnelemis yra pagrindine beda. Dar buna kazkoks fintelis siurblyje nesandarus, bet dazniausiai tiek ka isvardyjau.
Purkstuku salnykeliams pakeisti yra kas veikia bet juos galima patikrinti. Is zarneliu jei neina juodymai ir jei kuro filtro elementas nera juodas kaip smala tai jie yra geri.

_________________
Zafira 2001. Y20DTH. F23 (iseigine) (Vilnius; kestas77@gmail.com)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-1) (nieks tiek zafiru neturi is sykio...)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-2)
Zafira 1999. X18XE1 85kW (LPG) F18.(darbine-3)
Citroen C5 II 2.0 HPI Automatas. (zmonos laivas)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2016-10-15 12:10 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)

Užsiregistravo: 2015-11-23 21:22
Pranešimai: 1
Sveiki visi.
Beda kaip ir pas daugeli opel zafira 2.2 dti atsiranda oro kuro sistemoje. Bandau spresti beda pats,bet jeigu kas turit koki pasiulyma kur nuvaryti pas koki meistra kuris tokius gedimus salina parasykit.( klaipeda ir aplink ja) Idesiu pora nuotrauku gal kas zinos kas cia ir kokiu tikslu reikalingi ir gal galima juos tiesiog atjungti. SitasPaveikslėlis yra per auto viduri ir i ji jungiasi du kuro vamzdeliai kurie sueina i sita kaip kazkoki "sakotuva" kuris yra prie kuro bako.Paveikslėlis. Tas daiktas per auto viduri yra kaip ir padrekes toks tai itariu gal pro ji pagauna i sistema oro. Laukiu atsakymu :) p.s. tikiuosi foto gerai idejau nes pirma karta. :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2016-11-03 20:31 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-12-03 19:52
Pranešimai: 100
Miestas: Kaisiadorys
Turiu klausima.
Palieku per nakti masina ir ryte negaliu uzkurti, taip pat negaliu uzkurti jei palieku masina ikalneje (priekis i virsu) kokiai 1.5h ir daugiau. Kelis kartus papurskus i isiurbimo kolektoriu "starterio" masina pavyksta uzvesti. Kaip suprantu seda kuras arba gaudo ora. Pasikeiciau gryztamasias slangutes su naujais trisakiukais. Dabar turiu voztuveli, kuris praleidzia tik i viena puse, nezinau kur jis statyti. Ar ant gryztamosios is siurblio ar ant gryztamosios is kuro filtro? Kokie butu patarimai?

Opel astra 2001m. DTi 74 kw

_________________
OPEL ZAFIRA 2.0 dTI PSG5 -> OPEL ZAFIRA 2.0 dTI PSG16 -> OPEL ASTRA 2.0 dTI PSG5


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2016-11-04 01:43 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-23 08:48
Pranešimai: 1651
-Tai nosim i virsu dar labiau nesikurs. Statyk nosim zemyn tai pades. Kuro bakas yra zemiau, uztat ir subega kuras is sistemos i ji.
Voztyvelio geriau nedek niekur. 90proc. jis nepadeda. Padetu gal elektrovoztuvas. Tame ir reikalas kad jei kazkur yra nesandarumas tai kuras laisvai subega per abi zarnas -padavimo ir griztama todel jei idesi voztuveli ant paemimo zarnos tai kuras subegs per griztama. Geriau surask beda ir isgydyk.
Gali buti kuro filtro korpusas (kontaktus uzpilti epoksidke), pakeisti kuro filtro jungciu gumeles, pakeisti kuro purkstuku gumeles, abratkes, ju trisakiukus, parikrinti ar nevarva siurblio varztas. As visa sita susirvarkiau ir jau 3 metus neturiu jokio vargo, masina uzkuriu is puses apsisukimo ir po menesio stovejimo.
Purkstuku gumeliu nesandaruma byloja abratkese esanti juoda kaip smala kuro-tepalo konsistencija. Nusipirk silikonines-skaidrias zarneles ir idek jas vietoj senu. jos bus amzinos ir visada matysi kuro purkstuku gumeliu stovi. As taip pasidariau. Dabar praejo jau nemazai laiko ir ziuriu kad pas mane jau 4-o cilindro purkstuko gumele nebesandari -zarnele pajuodo.

_________________
Zafira 2001. Y20DTH. F23 (iseigine) (Vilnius; kestas77@gmail.com)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-1) (nieks tiek zafiru neturi is sykio...)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-2)
Zafira 1999. X18XE1 85kW (LPG) F18.(darbine-3)
Citroen C5 II 2.0 HPI Automatas. (zmonos laivas)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-05 14:31 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-01-22 12:58
Pranešimai: 7
Miestas: Panevėžys
Sveiki Astra G 60kw dyzeliukas tragiškai kuriasi, perskaičiau visa temą, bet variantų galimų žiūriu daug daugiau nei tikėjausi :) pasisakykit savo nuomone bent labai įdomu, apie opelius nieko nežinau, šiame variklyje stovi grandinė? Tai vat jau prie pliuso kuriasi sunkiai reikia gerai pasukti kad užkurtu, kūrimasis atrodo kaip kuro nepaduotų, o dabar prie -14 vos užkūriau, akumuliatorius naujas, filtras kuro naujas, žvakės kaip ir geros kai tikrinau, bet suka sakyčiau lėtai kaip su nelabai kokiu akumuliatoriu nors taip nėra, negaliu palyginti kaip šie dyzeliai kuriasi, bet faktas kažkas negerai yra. Šiaip ne taip užbirbinus sekanti karta kuriant kuriasi lengviau jau. Sekantį ryta vėl blogai.. Užsikūrus greitai susinormalizuoja variklis nesitampo visiškai. Atrodo viskas būtų lyg ir paprasta, bet labiausiai stebina jog prie + reikėjo pabirbinti norint užkurti,suka starteris bet negriebia. Kuriasi labai panašiai kaip čia

https://www.youtube.com/watch?v=WHspux2C1eA


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-07 00:37 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-23 08:48
Pranešimai: 1651
-pas opeliukus cia yra kelios silpnos vietos. Visu pirma dazniausiai tai yra kuro sedimo problema, kuomet yra nesandarumu kuro sistemoje. kai patenka oro tai reikia ilgai sukt starteriu kol susidaro reikiamas saliaros slegis kad (mechaniniai) purkstukai pradetu atsidarineti. o kitas dalykas yra kad pas opelius (senesnius) zvakiu kaitinimas nera aktyvuojamas kai variklio temperatura yra -na sakykim -variklis drungnas, todel ir vasara ar prasilus buna reikia birbint ilgai starteriu.
Pirmoji problema sprendiama keiciant kuro filtro jungciu gumytes, zarneles-abratkes, ju trisakiukus, purkstuku salnykelius. Zvakiu kaitinimas sprendziamas programiskai.
nezinau ar turesi kantrybes skaityt, bet jei perskaitysi sia tema tai busi sio klausimo ekspertas.
tema:
viewtopic.php?f=40&t=15256

_________________
Zafira 2001. Y20DTH. F23 (iseigine) (Vilnius; kestas77@gmail.com)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-1) (nieks tiek zafiru neturi is sykio...)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-2)
Zafira 1999. X18XE1 85kW (LPG) F18.(darbine-3)
Citroen C5 II 2.0 HPI Automatas. (zmonos laivas)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-07 01:04 
Atsijungęs
Opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2013-06-03 17:39
Pranešimai: 477
Miestas: Utena
dar vienas uzkliuvo pasakymas, kad akumas naujas, bet starteris sukasi kaip su dususiu akumu.
teko skaityti, kai sunkei vedesi del padususio starterio. Tiesiog staigumo nebeturi. LAgina ar kaip cia pasakyti
pakeiste pacanas starteri, pradejo suktis kaip japonisku auto.


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-07 01:15 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-23 08:48
Pranešimai: 1651
-jo, cia irgi gali but, pas mane benzininej buvo sudile starterio sepeteliai tai starteris sukdavo lyg su pridususiu akumu, pakeiciau sepetelius ir atsigavo. O buna ir paprasciausiai klemai nekontacina ar kur laido-korpuso, laido-starterio varztinis sujungimas nekontacija. Pries lupant starteri reikia paziuret, mazu su nazdacka patrint juos..

_________________
Zafira 2001. Y20DTH. F23 (iseigine) (Vilnius; kestas77@gmail.com)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-1) (nieks tiek zafiru neturi is sykio...)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-2)
Zafira 1999. X18XE1 85kW (LPG) F18.(darbine-3)
Citroen C5 II 2.0 HPI Automatas. (zmonos laivas)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-08 16:32 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-01-22 12:58
Pranešimai: 7
Miestas: Panevėžys
ačiū vyrai už mintis, gal egzistuoja toks manžetų tų vadinamų rinkinys kuro sistemai pirkti? t.y kaip man jas įsigyti visas tinkamas tiksliau be burtų. Ir nelabai supratau šio metodo aišku gali kuras tikrai sėsti ir panašu, vožtuvėlį reikia statyti ne ant grįžtamos šlangos tik o ant abiejų kaip foto parodyta? Aš žinau šį metodą yra fordui tekę senais laikais statyti, bet stačiau tik ant grįžtamos šlangos

Paveikslėlis


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-08 20:11 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-23 08:48
Pranešimai: 1651
atbulinis voztuvas nepades, gal elektovoztuvas nebent. kuro filtro gumeliu originaliai pirkti nera bet pagal senas galima parinkti Wurth parduotuvej. o purkstuku gumeliu pvz Auturoj, jos nepigios po 7 eur vnt. Jas keiciant reikes isiurbimo koliko tarpiniu o ir pati isiurbimo kolektoriu reiketu prie to pacio isvalyti. Kaip pavaizduota pav tai jei taip padarysi tai tikrai nepades.

_________________
Zafira 2001. Y20DTH. F23 (iseigine) (Vilnius; kestas77@gmail.com)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-1) (nieks tiek zafiru neturi is sykio...)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-2)
Zafira 1999. X18XE1 85kW (LPG) F18.(darbine-3)
Citroen C5 II 2.0 HPI Automatas. (zmonos laivas)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-08 20:35 
Atsijungęs
Užklydėlis(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2014-01-22 12:58
Pranešimai: 7
Miestas: Panevėžys
Viskas aišku, tada net nebandysiu :)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
StandartinėParašytas: 2017-01-09 23:04 
Atsijungęs
Patyręs(-usi) opelistas(-ė)
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: 2012-05-23 08:48
Pranešimai: 1651
idek skaidrias abratkes, as dejau silikonines is modelio parduotuves, ten kur visokiais helikopteriais, lektuvais ir dronais prekiauja. Tai jos bus amzinos o ir per skaidrias zarneles matysi ar geri purkstuku salnykeliai ar ne. Ten kur blogai - zarneles visdus is kart pajuodyja, lyg juodas tepalas butu viduj.
As esu keites kazkada purkstuku salnykelius ir dabar jau matau kaip 4 cilindro purkstuko gumele nebesandari. Kazkada reikes ja pasikeisti, o gal tik paverzti pakaks. Keiciau ir tas kuro filtro jungciu gumeles ir tikrai kuro sedima jau pamirsau, 2 menesius pastatau masina ir uzkuriu lyg vakar buciau gesines.
Jei visa tai poakeitus nepadetu tai dar atidziau reiketu kuro filtro korpusa pasiuret, nes ten yra pasildymo fyske, ir pats korpusas sako kad buna turi itrukimu. Dar yra siurblyje viena gumyte po varztu, kur tiksliai nepamenu, nekeiciau bet kazkur cia forume buvo info, jei ka tai gal kas pades is kolegu. Na bet pradziai pasikeisk sitai pradedant nuo paprasciausiu dalyku ir gal but daugiau nieko rerekes daryt.

_________________
Zafira 2001. Y20DTH. F23 (iseigine) (Vilnius; kestas77@gmail.com)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-1) (nieks tiek zafiru neturi is sykio...)
Zafira 2001. Z18XE. 92kW (LPG) F18.(darbine-2)
Zafira 1999. X18XE1 85kW (LPG) F18.(darbine-3)
Citroen C5 II 2.0 HPI Automatas. (zmonos laivas)


Į viršų
 Aprašymas  
Atsakyti cituojant  
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 239 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1 ... 12, 13, 14, 15, 16

Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 3 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group | Sukurta subsilver2 pagrindu. Pagamino Geremio
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007